Första inlägget - Om oss

Publicerat: 2012-01-06 18:45:04
Heeeeeeeej! Som ni ser är det här vårat första inlägg.
Den här bloggen kommer handla om ungefär allt och ingenting.
Och som rubriken lyder, det här inlägget kommer handla om oss! :}


Jag heter Linda, född i Uppsala år 97. Mitt liv består av att sova, äta mat, gå i skolan och
att kolla på Unga mödrar. Ibland spelar jag lite sims också (ganska ofta).
Jag skrattar åt mina egna skämt och jag lever efter mottot varför träna när det finns kladdkaka?



Mitt awesome namn är Emma.
Jag är född i uppsala 98.
Jag är med Linda [hon på första bilden] ungefär 24/7.
Så jag gör typ samma saker som henne.
Har inget Motto, för jag är en kamel.



Det här är Anonym! H*n vill förbli anonym.

Kommentarer
Postat av: anonym

ok, vad fina ni är :--)


- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!
- Kontakta oss på: [email protected]


/ Namn
/ Mail-adress (bara vi som ser)
/ Blogg
Kommentar:

Spara uppgifter!
Trackback